Şükran Günü Artıkları Var mı? Hindi Ramen yap.

Beykozlu

New member
Chuggie olarak bilinen Caroline Adams’ın yıllarca Şükran Günü’nde yaklaşık 3.000 kişilik güçlü bir konuk listesi vardı. Annesinin 1940’ta Valparaiso, Ind’de ailenin hindi çiftliğinde açtığı yol kenarı restoranı Strongbow Inn’de hepsine yer buldu. Menü onların sürülerinden geliyordu: sıcak hindili sandviçler ve daha sonra hindili şnitzel, hindi turtası ve hindi-ciğer ezmesi.

Chuggie, borsa çökmeden üç hafta önce, 1929’da doğdu; 87 yıl sonra 4 Temmuz’da öldü. O ve kocası Chuck Adams, 1968’de resmi olarak devralmadan önce yaklaşık yirmi yıl boyunca annesinin Strongbow’u yönetmesine yardım etti. Şükran Günü’nde Chuggie, mutfak 60 kuş kızartırken ve 400 galon mısır ekmeği sosu çıkarırken yemek odalarının uğultusunu sürdürdü.

Torunu Josh Mangerson, “Sos her zaman ayrı pişirilirdi, asla doldurulmazdı, çünkü Chuggie, “hindiye koyarsanız, tüm sıvıları alır” dedi. Ailesi Strongbow’da tanıştı: Chuggie’nin en büyük kızı olan annesi masalarda garsonluk yaptı ve babası mutfakta ek iş yaparak hukuk fakültesi aracılığıyla geçimini sağladı. Çift, babasının memleketi Rhinelander, Wis.’e yerleşti, ancak iki Kasım’da bir çocukları Valparaiso’ya götürdüler. Mangerson, “Bizim için Şükran Günü Cuma’ydı,” diye hatırlıyor – restoran kapalıyken yemek pişirme evde, yontma dana eti ve kremalı peynir ruloları ve şeri eklenmiş yabani pirinç gibi menü dışı öğelerle devam ediyordu.


Bir genç olarak, yazları Strongbow’da kardeşi Jesse ile birlikte çimleri biçmek ve hindi turtaları yapmak için çalıştı. Hiçbir şey boşa gitmedi: Her gece hindi karkasları, kollajenlerini stoka süzmek için bir fıçıya giriyordu. O zamana kadar çiftlik satıldı ve yerini bir Walmart aldı, ancak restoran görevde kaldı. Yıllar sonra, bir sanatçı olan Jesse, Chuggie’nin 2007 tarihli anı ve yemek kitabı “Dinner at Chuggie’s”in sayfalarını dolduran muhteşem, utangaç, aksi huysuz hindileri çizecekti.

O zengin, bulutlu et suyunun anısı, şimdi zamanını Brooklyn ile Martha’s Vineyard’daki bir ev arasında geçiren Mangerson’da kaldı. O ve eşi sekiz yıl önce evi satın aldıktan sonraki yaz, çiftçi pazarından otlanmış tavukları ızgara yapmaya başladı. Tavuk sırtları ve boyunları eklendi. Kokarcalar yüzünden onları çöpe atamadı, bu yüzden onları dondurdu ve sonbaharda bir düzinesi oldu. Onları zeytinyağıyla ovuşturdu, yağ damlayıp havuzlanana kadar fırında bronzlaştırdı, ardından ocakta 12 saat kaynattı.

Stoku tattığında ipeksi ve gürdü, ona New York’taki Japon restoranlarında yediği yağla parıldayan ramenleri hatırlattı. Sonra yemeği daha da güzelleştirmenin bir yolunu düşündü: Şükran Günü gecesi, akşam yemeği yağmalanmış ve harabeye dönmüşken, hindi karkasından kalan eti ayırdı, biriktirdiği tavuk suyuna batırdı ve bir kaynamaya daha bıraktı. saat. Ertesi gün, her kasede hindi eti ve altı dakikalık bir yumurta bulunan ramenleri masaya koydu.

“Bunu yapmak zor değil” diyor. “Eğitimli bir şef değilim. Sadece zaman alır ve deva yapmalısın.

Yemek tarifi:Kavrulmuş Hindi Ramen
 
Üst